مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-16اجتماعي

دروازه عاشقی| آمادگی زیرساخت های بهداشتی در پایانه مرزی شلمچه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی، درمانی پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بعد از 2سال درگیری با ویروس جدی دنبال می نماییم.

وی خاطرنشان کرد: در کرمانشاه از دو روز قبل مسیر باز شده است و این موضوع به مرزهای دیگر کمک خواهد کرد و در این منطقه نیز بیمارستان صحرایی، اتوبوس آمبولانس و دو واحد اورژانس هوایی در نظر گرفته شده است و ضمن اینکه تعدادی آمبولانس نیز در مسیر حرکت زائران تا نقطه صفر مرزی حضور خواهند داشت.

میعادفر تصریح کرد: در ایلام نیز بیمارستان صحرایی، 10 اتوبوس آمبولانس، چهار بالگرد پیش بینی شده است و در مرز شلمچه هم 4اتوبوس آمبولانس خدمات رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در تفاهمی که با ستاد نیروهای مسلح داشتیم 2هواپیما پیش بینی شده است تا اگر خدای نکرده نیاز به انتقال حجم انبوهی از بیماران بود از ظرفیت 50 تا 100 تختی این دو هواپیما نیز استفاده شود.

این مقام مسئول وزارت بهداشت، بیان کرد: اورژانس کشور یکی از سازمان هایی بود که به ساخت بیمارستان شلمچه کمک کرد و وزیر محترم نیز دو بار از این محل بازدید کردند و این تغییراتی که امروز مشاهده می کنید در عرض دو ماه ایجاد شده است، کار در این مرکز در حال انجام است و مشکل برق آن نیز حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| آمادگی زیرساخت های بهداشتی در پایانه مرزی شلمچه

دروازه عاشقی| آمادگی زیرساخت های بهداشتی در پایانه مرزی شلمچه